Electra ügyfélterminál

Az Electra ügyfélterminál egy, a magyar bankrendszerben széleskörűen alkalmazott, biztonságos és gyors távoli hozzáférést biztosító elektronikus banki megoldás.
Igénybevételéhez modemes vagy ISDN kapcsolat, valamint az ügyfél számítógépére telepített program szükséges, amely helyi hálózatban több munkaállomásra is telepíthető.

Ezt a szolgáltatást elsősorban nagyobb forgalmú ügyfeleinknek ajánljuk (társas vállalkozások, könyvelő irodák). Azonos telephelyen működő vállalkozások esetében a program regisztrációs és telepítési díját csak egyszer számítjuk fel: ügyfelenként már csak a havidíjat kell megfizetni. Könyvelő cégek külön havidíjak nélkül kezelhetik az általuk könyvelt vállalkozások számláit!

A megbízások rögzítése közben Önnek nem kell kapcsolatban lennie a központi számítógéppel, telefon-szolgáltatója felé Ön csak arra a rövid (néhány másodperces) időre fizet díjat, amíg a rögzített megbízásokat továbbítja, vagy számlaegyenlegét, kivonatát kérdezi le. Internet előfizetésre nincs szükség a program használatához.

Az Electra ügyfélterminál által nyújtott szolgáltatások:

  • Valódi 7*24 órás ügyfélkiszolgálás: a Takarékszövetkezet nyitvatartási idejétől függetlenül bármikor lekérdezheti számlaegyenlegét, beküldheti megbízásait;
  • deviza átutalási megbízások indítása forint vagy devizaszámláról, kedvező árfolyamon;
  • átutalási megbízások indítása;
  • postai kifizetési utalványok indítása;
  • megbízási kötegek kezelése: az azonos értéknappal indított megbízások egyetlen kötegbe kerülnek, így egyszerre lehet őket aláírni és a bank felé továbbítani;
  • lekötések kezelése;
  • azonnali beszedési megbízások kezelése;
  • csoportos átutalási és beszedési megbízások kezelése;
  • rugalmas felhasználó kezelés: tranzakciónként vagy megbízási csomagonként meghatározott limitekhez rendelt aláírási pontszámokat adhat meg. Ennek segítségével akár olyan működés is elképzelhető, hogy alkalmazottjai csak rögzíteni tudják a megbízásokat, azok érvényesítéséhez Ön vagy egyszerre több munkatárs aláírása szükséges;
  • valós idejű számla- és tranzakció adat lekérdezés;
  • számlakivonatok letöltése és nyomtatása helyi vagy hálózati nyomtatóra;
  • megbízási csomagok egyszerű importálása külső (pl. könyvelő) program felől, bármelyik megbízás típus esetében, valamint kivonatok exportálása külső program felé;
  • kamatlábak és árfolyamok letöltése a bank számítógépéről;
  • tranzakció keresés a letöltött kivonatokban (akár számlaszám részlet vagy összeg alapján is);
  • partnertörzs kezelés;
  • egyszerű és gyors megbízási sablon kezelés;
  • rendszeres, úgynevezett állandó megbízások kezelése.

Az Electra ügyfélterminállal kapcsolatos költségeket a számlavezetés Kondíciós Listája tartalmazza.

Hasznos információk

Hírek, tájékoztatók

Valuta és deviza árfolyamok

2017. november 17.

Név Egység Vétel Közép Eladás
USD 1 257.42 264.02 270.62
CHF 1 258.12 266.10 274.08
GBP 1 339.05 349.54 360.03
EUR 1 304.10 311.90 319.70
Név Egység Vétel Közép Eladás
USD 1 261.91 264.02 266.13
CHF 1 263.97 266.10 268.23
CAD 1 205.66 207.32 208.98
GBP 1 346.74 349.54 352.34
DKK 1 41.58 41.92 42.26
SEK 1 31.22 31.47 31.72
NOK 1 31.97 32.23 32.49
AUD 1 198.10 199.70 201.30
JPY 100 232.77 234.65 236.53
EUR 1 309.40 311.90 314.40
Név Egység Vétel Közép Eladás
USD 1 260.59 264.02 267.45
CHF 1 262.64 266.10 269.56
GBP 1 344.99 349.54 354.09
EUR 1 307.84 311.90 315.96
CAD 1 204.62 207.32 210.02
NOK 1 31.81 32.23 32.65

Hírlevél

Iratkozzon fel hírlevelünkre, hogy naprakész információi legyenek szolgáltatásainkról, akcióinkról.

© Szentlőrinc-Ormánság Takarékszövetkezet, E-mail:

FONTOS INFORMÁCIÓ!

Tisztelt Ügyfelünk! Örömmel értesítjük, hogy Internet Banking rendszerünk 2017. november 24-től megújul. A rendszerfejlesztésre 2017. november 23. 15:00 óra és november 24. 8:00 óra között kerül sor. A fenti időszakban szolgáltatásunk nem lesz elérhető.

Kérjük, olvassa el alábbi rövid tájékoztatónkat.

 

2017. november 24-től a megújult felületen a belépés módja az alábbiak szerint történik:

Ön az eddig megszokott belépési azonosítójával (felhasználó név) jelentkezhet be, azonban 2017.11.24-én a reggeli órákban minden Felhasználónknak SMS-ben küldjük ki a bejelentkezéshez szükséges új kezdet jelszót. Ezt az új jelszót az első belépés alkalmával meg kell változtatni. A belépés az eddigi NetBank felület helyett az új Electra Internetbanking programba történik majd.

Amennyiben Ön november 24-én vagy az azt követő első bejelentkezéskor problémát észlel, vagy déli 12 óráig az új bejelentkezési jelszavát tartalmazó SMS-t nem kapja meg, kérjük, keresse fel bármelyik kirendeltségünket telefonon vagy személyesen. Kirendeltségeink nyitva tartása és elérhetősége megtalálható honlapunkon, a fiókhálózat menüpontban.

A rendszerfejlesztésnek köszönhetően egy felhasználóbarát felület mellett új szolgáltatások is elérhetővé válnak az Ön számára! A szolgáltatás igénybevételének megkönnyítése érdekében az Önt érintő változásokat összefoglaltuk, ide kattintva érheti el tájákoztató oldalunkat.

FONTOS!

2017.11.24. után a korábbi NetBank rendszer archivált változata várhatóan 2018.01.01-ig elérhető lesz, ahol a 2017.11.24-én érvényes, régi NetBank jelszavával belépve lekérdezheti forgalmait, letöltheti a korábbi időszak kivonatait (e régebbi kivonatok nem kerülnek át az új Electra rendszerbe!)

Amennyiben kérdése merül fel, forduljon bizalommal számlavezető kirendeltségéhez, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére!

Tisztelettel: Szentlőrinc-Ormánság Takarékszövetkezet

×